Pagalba gaunant duomenis iš archyvų

Archyvo duomenų gavimas

Kiekvieno žmogaus gyvenime gali iškilti būtinybė sužinoti informaciją apie reikšmingus praeities įvykius, buvusius prieš kelis metus ar net dešimtmečius.

Paprastai žmonės ieško informacijos apie giminaičius, su kuriais nutrūkę ryšiai, apie protėvius, siekiant sukurti genealogijos medį ir ištirti savo šeimos istoriją ar tikslu gauti Lietuvos Respublikos pilietybę arba leidimą nuolat gyventi Lietuvoje.

Mūsų įmonė gali kreiptis į Lietuvos Respublikos archyvus ir surinkti visą Jums būtiną informaciją. Tai galima atlikti pagal įgaliojimą, kuris turi būti patvirtintas notariškai, bei suderinus ir apmokėjus mokestį už mūsų paslaugas.

Mūsų paslaugas sudaro:

  • Išsiaiškinimas, būtent kokiame ar kokiuose Lietuvos Respublikos archyvuose gali būti saugomi klientui reikiamą informaciją patvirtinantys dokumentai, ar jie apskritai egzistuoja (karo metu ir prieš karą dauguma dokumentų buvo sunaikinti) ir kt.
  • Užklausos/prašymo į Lietuvos Respublikos archyvus, paruošimas
  • Užklausos pateikimas lietuvių kalba
  • Pažymos iš archyvo (atsakymo) gavimas
  • Gautos archyvinės pažymos persiuntimas klientui
  • Įgaliojimo pavyzdžio paruošimas ir išsiuntimas klientui el. paštu

Atsakymo dėl archyve esančių duomenų suteikimo terminas – nuo 7 iki 24 darbo dienų nuo užklausos pateikimo momento. Realiai visa ši paslauga užtrunka 1,5 mėnesio (laikas, kol iš klientų bus gauti visi būtini dokumentai: notaro patvirtintas įgaliojimas, dokumentų persiuntimas ir k. t.).

Mūsų teikiamų paslaugų kaina derinama po to, kai iš kliento pusės pateikiama visa būtina darbui informacija.

Detalią informaciją Jūs galite gauti paskambinę telefonais: +370 5 200 10 27, +370 5 200 10 25 (Vilnius, Lietuva)
El. paštas: biznesmigracija@gmail.com
Biuro adresas: Naugarduko g. 100-503 kab., Vilnius, Lietuvos Respublika
Darbo laikas nuo 9:00 iki 17:00
Skype - Espotransa Real Estate Skambinkite mums dabar

Yra idėjų ar klausimų? Džiaugsimės galėdami išgirsti Jus!